Warunki współpracy

Informacje dotyczące warunków współpracy z naszą szkółką

Szkółka prowadzi głównie sprzedaż hurtową, sprzedaż detaliczna jest marginalną częścią naszej działalności. Przez sprzedaż hurtową rozumiemy zakup roślin za kwotę powyżej 10 000 zł.

Dostępne formy płatności to gotówka lub przelew. W przypadku pierwszego kontaktu z klientem (klient, który nigdy wcześniej nie dokonywał zakupu roślin w naszej szkółce), towar wydawany jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Dla stałych klientów, stosujemy terminowy okres płatności oraz rabaty. Warunki zakupu, ceny, transport oraz termin realizacji jest ustalany każdorazowo indywidualnie. W przypadku nie dotrzymania terminu płatności, klient traci przywilej.

Wystawiamy faktury VAT oraz paszporty fitosanitarne, niezbędne do eksportu na wschód Europy i Azji.

Sprzedaż prowadzimy w siedzibie firmy w dni robocze w godzinach od 8:00-19:00 (przerwa 13:00-15:00).

Oferujemy możliwość dostarczenia roślin do klienta po uzgodnieniu warunków. Dysponujemy własnym transportem do 6t.

facebook